Merhaba iki kere hamile kaldım. İkisinde de bebeğin kalp atışı durdu ve kürtaj oldum. Doktorum kan pıhtılaşması testi istedi, iki genimde yatkınlık çıktı ama bunun bebek kayıpları ile ilgili olmayacağını söyledi, başka bir doktora gittim, o da aynı şeyi söyledi. Yeniden kör bir şekilde hamile kalmak ve aynı şeyleri yaşamaktan çok korkuyorum. İstanbul’da bu konuda bildiğiniz uzman bir doktor var mı, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🥹🌸