Merhaba, daha çok yeni hamileyim fakat şimdiden araştırmalara başlamak istedik. Doğum için eğer imkan olursa Kanada ya da Amerika düşünüyoruz. Deneyimleyen o süreçte olan önerisi olan var mı? Şimdiden bakınıyoruz ki yalnız kalmamak adına annem için de vize işlemlerine ancak yoğunlaşırız diye.