İki gün önce bende aynı postu açtım hatta sonrası doktora gittim hemen karnım sert oluyor yanlardan geriliyor gibi hissediyordum doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi magnezyum kullanınca biraz rahatlıyorum bide parol kullanıyorum ben ayrıca kabızlık problemin varsa yediklerine dikkat etmelisin iki gündür beslenmemi tamamen değiştim şimdi daha iyiyim