herseyguzelolacak6 busbus9 peki bu değer çıktıktan ne kadar süre sonra evlendiniz ? Arada ne kader zaman vardı ? Bir de şu sn doğum yaptınız mı
busbus9 herseyguzelolacak6 3 yıl önce bu değerdi sonrasında tekrar test yaptırmadım . 9 aylık evliyim , 25 haftalık hamileyim henüz doğum yapmadım
herseyguzelolacak6 busbus9 yani daha da düşmüş olma ihtimali yüksek 00 karta geya 0,1 e değil mi ona rağmen gebelik oluşmuş maşallah peki adet oluyormuydunuz doğaldan ? Her hangi bisey yaptınız mı gebelik için ?
busbus9 herseyguzelolacak6 düzenli adet oluyordum. Evlenmeden önce folik asit ve d vitamini kullanmaya başlamıştım , hamile olduğumu öğrenene kadar devam ettim . Etkisi olduğunu düşünüyorum
Efuli0 Kızlar son yumurtlama tarihim 29 Nisan,şuan 4 gündür adetim gecikti beta 14 mayısta 2.30 çıktı sizce geç döllenme olabilir mi hala adet olmadım
herseyguzelolacak6 Efuli0 gebelik yoktur sanmıyorum benim 2,60 çıkmıştı ara bi değer olabilir demişti doktor olmamıştı zaten rezervim düşükmüş benim 3,5 sene oldu gebe kalamadım ne yazık ki. 10 filan olsa ya da 5 ikiye katlayarak gitme ihtimali olabilir
mavig nnb2804 olur nasipse bir yumurta aranıyor sonucta ama yumurta kalitesi artırıcı takviye kulanmanız gerekiyor yada yumurta büyütme catlatma tedavisi olmalısınız klomen letu otrivite ilaclar bunlardı sanrm tüp bebege maddi imkan el vermezse bunları deneyin birde devlet hiç çocuk yoks ayapıyor heralde tüp bebegi ucretsiz ilacları pahalı tabi ama deger
herseyguzelolacak6 nnb2804 merhaba cnm gebe kalırsın bu değerle merak etme stres yapma akışına bırak bi bakmışsın gebesin. Çok düşük değil Amh ın. Benim 003 çok çok düşük 3,5 sene oldu gebe kalamadım. Ama senin ki öyle değil gebe kalınacak bi değer.
herseyguzelolacak6 kayraninannesiiii sizin kaçtı acaba Amh ? Ne zamandır bebek istiyorsunuz ? Benim 003 ve gebe kalamadım 3,5 senedir istiyoruz