Keziban bende ilk kez gidiyorum normalde ilk doğumum medicanada olmuştu ilk kızımda sancilandigimda üniversite hastanesine gitmiştik ve ilgilenmemişlerdi düzenli takip edilen doktor olması şart demişlerdi mesela bazen başka doktora düzenli muane olan hastalar oluyor o an doktor yoksa kendi doktorunuz bakmıyor yani başka doktorlar bence dediğiniz gibi şey olmaz diye düşünüyorum tespit ettiğim kadarıyla