bhy_shn ilk aylar senin de bebege alisma surecin oluyor zaten kuzum yani en azindan bende öyle oldu, kendimi ne annelige yakistirdim ne anne gibi hissettim bulantilar yoruyordu, ama bulantılar bitip hareketlerini hissetmeye başladığım zaman bag kurdum. Hatta o bag gucsuz geliyordu bana hala anne gibi hissetmiyordum ama birkac dusuk riskim oldu, lutfen kalp atisini duyayim diye ettigim dualari ben bilirim. İyi haber duymama ragmen doktor odasindan ağlayarak çıktığımı hatırlıyorum onu kaybetme korkusu yuzunden. Sen farkında olmasan da o bag kuruluyor zaman icinde, sen bile buyuklugune sasiriyorsun sonra