Bugün kese görmek için gittim doktor -1 deki radyoloji doktoruna yönlendirdi ultrason için ordaki doktor dış gebelik dedi hemen özelde Sibel özlere gittim öğle arasıydı aldı beni kese olması gerektiği yerde çıktı york oluşmuş ama bi kaç saat içinde yaşadığım stresi anlatamam başınıza gelen oldu mu o hastane de