nurbrn minikmucizem26 ne yalan soylim erkek olmasını istiyorum tabiki Allah’ın takdiri ama 3 tane kızım var bu sefer erkek olsun isterim 😃
nurbrn minikmucizem26 bide bazıları kafa ve duruşa göre kız diyor bakalım hayırlısı en önemlisi sağlıklı Salih olsunda
nurgullkrt Talentedmom ay yarısı kız yarısı erkek diyor burda da %50 %50 😂 siz nerden anladınız acaba
nurbrn nurgullkrt şuan 12 hafta 6 günlük 2 gün önce doktora gittim cinsiyet için bişey demedi erken dedi 1 ay sonra belli olur dedi bide devlet hastensine gitmistim ben
nurgullkrt nurbrn ay benimde 12+5 artık kafayı yiycem cinsiyeti çok merak ediyorum ilk bebeğim🤍 ben özele gidiyorum doktorum 16. Haftada bakıyorum dedi farklı bir doktora randevu aldım haftaya çarşamba gideceğim o doktor 12 haftalıkken bile söylüyor bakalım inşallah gösterir kendini
nurgullkrt nurbrn evet belli olur normalde 12.haftadan itibaren görünüyor cinsiyet ama işte her doktor erken söylemiyor gittiğin doktor çok önemli
nurbrn nurgullkrt bı tane doktor var akrabalarım ona gider çok iyi bı doktor diyorlar hatta o kadar eminmis ki herseyden şakaya vururmus cinsiyeti önce kız der sonra erkek yada tam dersi bende ona gideyim diyorum ama bakalım
nurbrn Sizinde hayırlısı olsun İnşallah cnm 🤲🏻 ilk gebelik öyle insna çok merak eder ben kaç yerden duydum doktora bağlı ama genelde ozeldeki doktorlar daha erken söyleyebiliyor Muş cihazları iyi olduğundan bide
nurgullkrt nurbrn haftaya bi git bence 13 hafta erken değil bence görünür inşallah sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil🙏🤍
nurbrn nurgullkrt bende giderim haftaya inşallah belki yarinda gidebilirim randevusuz alıyor doktor fırsat bulursam giderim