elf006 arkadaşlar klomen femara kullanım sonrası ovitrelle çatlatma iğne denedik 3 ay olmadı bundan sonrası süreç nasıl ilerliyor doktor neler istiyor bana bilgi verir misiniz ? aşılama deneme ile % kaç şans olur?