Kızlar 23. Haftayı ben sürekli sancılarla geçirdim ama geçen pazar gecesi kasılmalarla uyanıp sabahına hemen doktora gittim. Doktor bebem aşağı inmiş ve biraz zorlamış ama rahim ağzını açamamış dedi servikal uzunluğun 43mm iyi şuan dedi. 10 gün önceki kontrolde suyu gayet iyi demişti ama bu kontrolde daha iyi olabilir suyu dedi biraz endişe ettim açıkçası demek ki bir miktar eksilme var. Şuanda progestan fitil kullanıyorum cuma tekrar kontrole gidicem, bebeği aşagıya inen anneler daha dikkatli olmalı mutlaka gün içinde uzanmalisin sık sık dedi. Sizlerin başından böyle birşey geçti mi bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı ben biraz endişeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var. ( Lütfen kötü senaryolar ve kötü sonlu hikayeler yazmayın ben bir çoğuna hakimim artık kaygı bozukluğum var ve kötü etkiliyor beni hassasiyetinizi rica ediyorum 🌷)