yasewin Kızlar ilk beta 22 idi iki gün sonra yani dün 112 çıktı. Bugün adet günüydü. Kahverengi lekelenmem oldu saydam akıntıyla beraber çok korktum bi düşüğüm var ağustos ayında bu ikinci gebeliğim. O da 5+6da düşük olmuştu kanama olup. Yerleşme kanaması herkeste olur mu normal mi? Doktoru aradım sancı yoksa panik yapma 200 mg progestan fitil al sabah gel dedi ama içim içimi yiyor yaşayan var mı? Sancı yok bu arada
hatice1409 yasewin yerleşme kanamasıyla öğrendim bende adet günümde gebeliğimi,çoğu insanda olabiliyormus ,şuan 17 haftalık ,korkma Allahın izniyle birşey olmaz ferah tut içini
Melodike yasewin bende ilk bebeğimi lekelenme sonrası düşük yaptım. 2 çocukta da lekelenme oldu. O yüzden ne olur ne olmaz diye doktor progestan hap vermişti düzenli içiyordum. Şükür bşy olmadı. Allahın izniyle bir şey olmaz.
yasewin hatice1409 inşallah ya önceki gebeliğim 5+6da lekeyle başlayıp sonraki gün 6. Haftada kırmızıya dönüp düşmüştü :(
rumsal yasewin kendinizi yormayın olabildiğince yan yatın inşallah kanamanız yerleşme kanamasıdır size dua edeceğim rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin stres yapmayın normal bu ağrı yoksa sıkıntı yoktur 💕
yasewin hatice1409 doktoru aradım da acillik değil durumun aşır sancı olursa tabii git dedi. Progestan al yat yarın gel dedi
yasewin rumsal amiin Allah razı olsun çok mutlu ettiniz🥺 ağrı yok çok şükür kanama da değildi aslında peçeteye bir sefer geldi kahverengi leke gibi ama tedirgin etti düşük olmasaydı öncesinde bu kadar korkmazdım da..çok sağ olun💕
yasewin Melodike bana da fitil olarak verdi kanama gibi de değildi işte beyaz akıntı yaında kahverengi iki leke ama insan evham yapıyor işte😭
papatya34577 Şu an 8.5 haftalık gebeyim Hafta aynı senin durumunu yaşamıştım Hafta tekrar aynı şekilde bir kere ğeçeteye gelecek şekilde 4. Haftadan itibaren Progestan fitil kullanıyordum 6. Hafta aynı şey olunca tekrarlayınca Progestan dex 50 mg göbekten iğneye başladım çok şükür tekrarlamadı Dr en az 10. Haftaya kadar iğne devam dedi
Dimlsss Benim de adet olmam gereken gün pas rengi gibi bir akıntım oldu servikal mukusla karışık tarifinizdeki gibi. Regl olduğumu düşünmüştüm ama ertesi gün herhangi bir lekelenme devam etmeyince ve regl sancısı olmayınca test yaptım ve gebeliği bu şekilde öğrendim. Ağrınız yoksa doktorun dediği gibi fitil kullanıp ilk fırsatta doktorunuzu görmeniz yeterli diye düşünüyorum endişe etmeyin. Muhtemelen iyi huylu bir durum.
yasewin papatya34577 tekrar akıntı olmadı doktor %90 yerleşme kanamasıdır dedi. Progestan fitil kullanıyorum şimdi daha 4+1 olduğu için muayene etmedi haftaya tekrar gitmemi söyledi beta da 2.5 katına falan çıkmıştı 🙏🏼
hatice1409 agirku hayır benim gün içerisinde bir kere geldi sonra yarın sabah tekrar bir kere daha geldi benim böyle oldu yani