Prilam kullanıyordum doktorum bıraktırdı onzdy diye Bi ilaç verdi o da cok kuvvetli bir ilaç anladığım kadarıyla içinde 8 tane var cok cok zorda kalmadıkça kullanmanı istemiyorum dedi dışarıya cıkarsm dışarı da kusmuyım diye o zaman kullanıyorum evde ilaçsız dayanmaya çalışıyorum ama gerçekten cok zorlanıyorum