Kızlar beyaz renk akıntım var bir haftadır özellikle aşırı geliyor. 36. Haftadayım. Gelen şey nişan değil ondan eminim çünkü her zamanki akıntım gibi ama miktarı çok arttı bu normal mi doğumun habercisi mi başına gelen var mı ? Ayrıca çok kötü kokuyor bu kokudan bıktım bir aydır falan ne yaptıysam geçmiyor koku çamaşırlarımı ütülüyorum 90 derecede yıkıyorum günde 2 kez değiştiriyorum. Enfeksiyona bakıldı enfeksiyon yok. Bi çözümü yok mu bunun 😢