kızlar dpo 11deyim test yapıp moral bozmak istemiyorum bat 4 nisan. Kasık ağrım oluyordu bacağıma vuruyordu bazen karnımda da ağrı oluyodu tam orta kısımda ama bu sefer hiç göğüs hassasiyetim olmadı normalde yürüyemezdim bile ama şuan sıfır. iki gündür de yumurta akı yoğun akıntım var bunlar belirti mi ya