oykuulku 36+4 haftalıgım hala bebek yukarıda ve baskı yapıyor ister istemez nefes alırken vs cok zorlanıyorum artık karnım daha düşmedi sizin ne zaman düştü acaba ?
fatma102 oykuulku ben bu karın düşmesini anlamadım hala kimisi düşmüş diyor kimisi yukarda diyor..sadece göğüs altım eskisi gibi dolu değil herhalde bu düşme oluyor 39+5 😅🫢
oykuulku cylnboran04 zorlanıyormusunuz sizde birtek benmi böyleyim nefes darlıgı mıgde agrısı felan yaşıyorum 😔