yelizavsr2 Kızlar erkek bebek önerisi verirmisiniz Göktuğ diye düşünüyoruz ama başka isimde koymayı düşünüyoruz fikirlerinize açığım 😂🤗
gebeskapbulba Ya şu sıralar eski Türk isimleri çok moda benimde çok hoşuma gidiyor orası aynı ama çocuklar okula başladığında hepsinin ismi aynı olucak biraz özgün isim arayışa girdim bende 🥲
cizgilidefter gebeskapbulba Birkan, Utku, Güner, Manas gibi isimler Türkçe ve çok da konulmuyor. Bizim de listemizde karar veremedik
QueenBahar_ yelizavsr2 ben Aybars seviyordum eşim yaman koymak istedi Göktuğ da ayrı beğeniyorum bide yiğit hoşuma gidiyor Sağlıkla gelsin bebişin
gebeskapbulba cizgilidefter biz cinsiyeti haftaya öğreneceğiz inşallah ama hep erkek hissettim zaten kız olursa isim belli ama erkek de ne eşim benim söylediklerimi beğeniyor ne ben onunkileri erkek olursa baya zorlanırsa gibi 😂 ama bu isimler çok hoş inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız
cizgilidefter gebeskapbulba kız ismi kesinlikle daha kolay, biz de kız olursa ismi belirlemiştik ama erkek bebişimiz. 38 olduk hala tam olarak karar veremedik 😂