Busraa3458 500 evler şafak hastanesinde doğum yapan varmi ebeler hastanenin ilgi alakası odaları nasıl acaba orda doğum yapmayı düşünüyorum ilk doğumumu devlette yaptım ve psikolojimi çok bozdular lütfen cvp verirseniz sevinirim