ayyuzlu99 Kızlar 29+6 yım ama bebeğimin hareketleri durgunlaştı iki gündür. Ondan önce üç gün çok iyiydi. Telaşlanıyorum. Hareket var evet ama güçlü değil. Yeri de daralmamıştır daha. Böyle bir şey deneyimleyen oldu mu
Gamzeee__ ayyuzlu99 merhaba asagi yukarı aynı haftaya yakiniz yorgun olduğumda hareketleri çok az 🤏 ama genel olarak ozelleikle akşamları keskin sağlam darbeler yiyorum😋
mercimegin_annesiii ayyuzlu99 aynı hafta aynı gündeyiz arada oluyo bende takip ediyorum ar ara ama gün içinde aktif yeri daralmış gibi değiller daha
Blossommm Çok yorulduysanız ona da yansıyor,hergün aynı modda olmayabiliyorlar bir de,aynı haftadayız merak etmeyin🌸
ayyuzlu99 Blossommm hayır canım yorulmadım bugün hiç, ama dün değil ondan önceki gün biraz normalden fazla temizlik yaptım ama yine de yorulmamıştım. Sizin nasıl geçiyor her gün aynı yoğunlukta mı hareketleri?
Gamzeee__ ayyuzlu99 bi vişne suyu yada çikolata ye görürsün darbeyi 😘😘dün gittim Dr. Riskli gebeliğim var protein kaçağı yüksek tansiyon suyum sınırda o yüzden sürekli hastanedeyim yorgunsundur muhtemelen
Blossommm ayyuzlu99 Siz anlamazsınız ama yotulmuşssunuzdur temizlikte,geçen hafta alışveriş için çok dolaştım ben iki gün hareketleri çok azaldı aşırı korktum bazen uyuyor bazen hareketli bizim sıpa.Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🌸
ayyuzlu99 Gamzeee__ bitter çikolata yedim hareketlendi ama sonra yine durgulaştı ya… yorgun değilim ki endişelendim şimdi
ecem03mkn Ben de 31.haftanin başında saatlerce yani 5-6 saat sıfır hareket diye koşa koşa hastaneye gitmiştim bir gun öncesi yorulduğumu düşünmediğim bir olaydan dolayı (kuaföre gitmek gibi) bebek strese girmiş ve uyumuş o yüzden oluyormuş 30.haftadan sonra biz yoruldugumuzu anlamasak hissetmesek de onlar yoruluyormus ertesi gun düzelmişti 🤭 simdi 33 hafta oldum kıpır kıpır maşallah asla uyumuyor uyutmuyor da 🩷
ayyuzlu99 ecem03mkn maşallah darısı bana o hareketlerin 🥰🥰 benim de üç gün çok iyiydi şimdi ne oldu yanii hareketleri hafifledi yine var ama hafif
karelll ayyuzlu99 canım belki pozisyonu değişmiştir arkasını dönmüş olabilir sakin ol lütfen bir aksilik olsa iç güdüsel olarak kesinlikle anlarsın. Hiç hareket etmemesi sorun olabilir ama benimde bazen senin tarif ettiğin gibi oluyor. Başka bir durumdan dün hastaneye gittim bebeği de kontrol ettiler bir sıkıntı yok. Sende aklına kötü bişey getirme hep aynı yerde durmuyor pozisyonda değişiklik vardır ❤️
ayyuzlu99 karelll işte insan endişeleniyor canım. Evet şükür hareketleri var tabii hissediyorum ama neden iki gün önceki gibi değil diye düşünüyorum.. Allahım sen koru evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almamızı sağla 🙏
ayyuzlu99 mercimegin_annesiii yeri daralmis degil de hareketleri hafifledi canım. Senin nasıl her gün aynı mı
mercimegin_annesiii ayyuzlu99 yani şuanlık aynı tempoda hareketleri belki kız erkek farkı varsa bilmiyorum onu tabi
mercimegin_annesiii ayyuzlu99 genelde aktif hareketleri maşallah diyim bunu doktorda söylüyor çok hareketli bi bebek diye belirli saatlerde canımı acıtıyo nerdeyse gün içinde de hareketli genel itibariyle
ayyuzlu99 mercimegin_annesiii benim de acıtan hareketleri oluyor ama her gün değil işte her gün aynı güç aynı hızda olmuyor. Dün mesela sakindi ya acile gittim nst’ye bağladılar sürekli tekmeledi hareketlendi durmadı hiç doktor da her şey normal dedi gönderdi. Anlamıyorum evde ben mi fark edemiyorum acaba. 😅Artık bebekten değil kendimden şüphelenmeye başladım. Çok mu anksiyetik birisiyim acaba diye.
mercimegin_annesiii ayyuzlu99 siz eğer ayaktaysanız belki hissetmezsiniz ilk gebelikte bende şüphe duyuyordum bu ikinci ayaktada olsam hissediyorum her türlü. Ve belki uyuyorduk çocuk sizde dinlenin o sıra hareketlenince insan dinlenip uyuyamıyor bile ☺️