denizincisi Kasık ağrısı şikayeti ile hastaneye gittim apantist şüphelendiğim için beta verdim 2 çıktı regl 7 gün var bazı yerlerde gebelik var yada yok yazıyor bazı yerde okuduğum da negatiftir diyor sizce ? Başına gelen var mı
buketdeniz19 denizincisi canım 2 değer gebelik yok demektir adetime 7 gün kala çok erken varsa bile çıkmaz zaten ben adetime 4 gün kala öğrenmiştim 7 gün kala gebelik testinde bile çıkmamıştı
denizincisi buketdeniz19 zaten kontrol amaçlı alındı test normalde hep 1.20 çıkardı sonuclarım ondan dolayı şaşırdım