Bacak boyu kısa denilip sonra haftasını yakalayan ya da doğumdan sonra sorun olmayan var mı? 31 haftalığım FL 28+4 çıktı. 2 li taramam da kombine değerim 1:50 çıktığı için doktor down sendromundan bahsediyor. Kesin demiyor ama bulgu olduğundan bahsediyor. Başka bir bulgu yok. Benim boyun 1.60 eşim 1.75 genetik bir kısalık olabilir mi?