ilaydagkk1 asliiiiiiiii bu hafta 8 4 üm valla kanı ancak cumartesi akşam acilde verebilirim Yavrum göğüslerimde bi değişiklik yok diye umudum yok ama akıntım aşırı fazla birde midemde yanma ve bulantı var dinlenemiyorum sanki uyusamda çok yorgunum
ilaydagkk1 sndyy_4343 o bebeğimi kaybettim canım pıhtılaşma çıktı şimdi tekrar düşünüyorum şuan test yaptım negatif çıktı
asliiiiiiiii ilaydagkk1 kuzum adetin gecikti mi erken test mi yaptın kasetmi inşallah beta yükselir demekten başka duam yok şuanda 🤲 güzel haberler gelir inşallah senden inşallah geç döllenme filan olmuştur 🤲🤗
ilaydagkk1 asliiiiiiiii valla 30 haziran yada 4 temmuz erken test yaptım Ama dediğim gibi adet önceside göğüslerimden hareket edemezdim sert olurlardı öyle bir durumunda yok yumuşacık 😂