ilaydagkk1 çok geçmiş olsun kucağın sağlıkla dolsun inşallah 🤲 6. Haftayı geçerken duymuştum karından değl bide kendini strese sokma evde takibini yap daha az stresli oluyor sürekli doktora gitmek zorunda kalmazsın gebeliğin kesinleşince çalışanların gebelik kontrol hakları var bildiğim kadarıyla doktor çağırdıkça hamilelik için dersen ücretli izin oluyor bildiğim kadarıyla oğlumda çalışıyordum öyleydi inşallah kalbinide duyarsın Rabbim gönlüne göre versin kimsenin kucağı boş kalmasın 🤲🤗