yelizuraz Haftada çam sakura da detaylı ultrasona girmiştim bebeğin kalp ve bağırsağında parlaklık olduğunu söylediler amniyosentez ve fetal önermişlerdi yaptırmadım ikili testim düşük riskli çıktığı için şuan 23. Haftamdayım tekrar gittim Çan sakura detaylıya bağırsağındaki geçmiş göremediler ama geçmiş olması önemli değil bir kere görünmesi yeter falan dedi korktum ya geçti diye sevinmiştim var mı böyle bişey duyan yaşayan