Kızlar doktora 36 da gittiğimde 3 kilo demişti 37 de gittim yine üç kilo dedi ben de hocam bir haftada hiç almamış mı dedim o da alır da eskisi gibi fazla olmaz artık dedi ama hesaplamalarda doğuma kadar haftalık 100-200 gr arası hesaplanıyor doğuma 9 gün var almayacak mı artık kafam karıştı 🫠