isilyus Kızlar 26 haftalık hamileyim ve ALT değerim 170 ve AST 89 geldi. Dahiliyeye göründüm enfeksiyon yapabilir ama yine de çok yüksek bütün takviyelerini bırak dedi. Bir süre takipte olacakmışım. Başına gelen var mı aynı durum?
eeeeeettttfxxj isilyus bizimde aynıydı hastanede yatış verdiler bir kaç gün takip ettiler tekrar yükselince bebeği almak zorunda kaldılar
birminikkalpp isilyus Benım ilk gebeliğimde başıma geldi son zamanlarda oldu aşırı bir kaşıntım vardı 38+5 de öğrendim hemen ertesi gün doguma alındım haftam erken değildi ama bu ikinci gebelikte de tekrar etme gibi durum varmış
isilyus eeeeeettttfxxj benim azar azar da olsa düşmeye devam ediyor ama sürekli kan verip kontrol ettiriyorum. Hala normale düşmedi, ultrasonda da bir şey çıkmadı sadece sağ böbreğimde büyüme varmış o da bebeğin pozisyonundan dolayı o ağrı yapıyormuş.
eeeeeettttfxxj isilyus doktor dedi karaciğer enzimlerin yüksek olması içerde bazı organlara zarar veriyor olabilir bizimde o yüzden bebeği almak zorunda kaldılar
rukiye09 Bende 22 haftalık oldum. Benimde ALT 90 çıktı ama geri düştü 30 za. Sağ kaburgam ve böbreğimde özellikle geceleri agrı baskı oluyor normal mi acabaa