Ben özele gdyroum tahliller için şehir hastanesine gttim orda ki doktor bana resmen boş gebelik dedi bir hafta bekle kuretaj olabilirsin dedi bebek yok dedi yarın kendi doktorum da kontrolüm var inşallah öyle bir şey yoktur devlet hastanesi ne biliyim adamlar asla galesiz ben hemen alırım bu tür durumlar da diyor