Kızlar bugün dışarı çıktım eve dönüşte de arkadaşıma denk geldim. Nasılsın bile demeden, senin yüzüne ne oldu böyle çil basmış leke olmuş hep dedi. Kızının olacağı sen demeden anlaşılıyor falan dedi. Açıkcası ben hiç fark etmedim yüzümde, moralim de bozulmadı değil. Sonra kv görümce falan görüntülü konuşuyorduk onlara sordum varmı diye.. Evet hafif olmaya başladı ama sen farkındasındır zaten diye demedik dediler. Önceki hamileliğimde böyle bir durum yaşamadım. önerebilceğiniz tavsiyeleriniz varmı? Kalıcı olur geçmez diye korkuyorum açıkcası. İlk fısatta cildiyeye gitmeyi de düşünüyorum