Mrvaklynr İyi akşamlar anneler, 20 günlük hamileyim ve 2030 hcg değerim çok yüksek değil mi sizce anormallik var mı?
songul123 Mrvaklynr korkulacak birşey yok ki normal bazı insanlarda yüksek olur bazılarında çok düşük
Deletedmom143 Ikiz ola bilirmi?yada haftasina gore onde gidiyormus ola bilir canim.Bence daha iyidir.anormallik diyil.sevindirici bir hal)
Mrvaklynr Deletedmom143 inşallah öyledir adetime üç gün varken bu kadar yüksek çıkması korkuttu beni açıkcası ilkinde de düşük yapmıştım kanama alanından dolayı