fatmanur2707_ haticebklyci ben kendi doktorum olmadığı için 1 defa gitmiştim randevum olmadığı ve sıra açtırmadığım halde yardımcı olmuştu ve güler yüzlüydü ben memnun kalmıştım
benimminigimm haticebklyci 22+3 haftaligiz basindan beri kenan hocama gidiyorum cok memnunun sen sormadan her seyi cevapliyor ultrasonda detayli herseye bakiyor bence deneyimlemelisin
asy739_ benimminigimm merhaba şehir de mi dogurmayi düşünüyorsun şehir hastanesinde iyi bir doktor arıyorum bende
haticebklyci benimminigimm ay ciddenmi çok sevindim umarım memnun kalırım henüz randevu günüm gelmedi
haticebklyci benimminigimm oda da tek hastayamı bakıyor bu benim için çok önemli çoğu böyle değil çnkü
haticebklyci asy739_ evet ama kenan kuzudan devam etmek istiyorum normalde Halime göktepeydi ama odaya 3-4 kişi toplandığı için çok rahatsızdım ondan
fatmanur2707_ haticebklyci doktorum tahlil istemişti 1 gün sonra sonuç göstermeye gitmiştim kendisi yoktu bende uzaktan geldim ben doktorum gelmemiş siz bakabilir misiniz diye rica etmiştim içerde bilgisayardan sıra açmıştı Ama o sıra sakindi hastane kalabalık olsa belki bakmayabilirdi
benimminigimm haticebklyci ilk zamanlar tek aliyordu ama suanda 3 hasta bile oluyor ayni anda cok sacma aslinda sen muayne olurken bekliyorlar zaten mantik ne inan bilmiyorum