Arkadaşlar selam, pazartesi günü kontrole gittim, açıklık ve sancı çıkmadı. Ama doktorum yarın için tekrar kontrole çağırdı, duruma göre yatış yapabiliriz normal doğum için dedi. Belki 1-2 gün misafir edebiliriz dedi. Benim hesabıma göre yarın ben 39+2 oluyorum, doktora göre 39+6 oluyorum. Sancım da yok, açıklığımda yok. Neden yatış yapabiliriz anlamadım. Sezaryen yapabilir belki ondan mı desem değil çünkü doktor normal doğum için çok diretiyor bir sorun olmadıkça asla sezaryen doğumu önermiyor. Suni verip mi doğurtmaya çalışıcak sizce? Var mı benim gibi önceden yatışı yapılan? (Bu arada bebek 3.600 olmuş acaba kilosundan dolayı mı beklemek istemiyor diye düşündüm)