maalesef 1. dosyamı yaktım tekrar sınava girmek istiyorum ama eşim hiç bana güvenmiyor çalıştırmıyor da beni kursta öğrendiğim şeylerle yapıyorum ama sınavda ne oluyorsa hep park ederken hata yapıyorum 2. dosya açıtırmak istesem ücret nasıl oluyor normal de sınav ücreti 2000₺ çok istiyorum ehliyetim olsun ama erken doğum yaptım gidemedim hakkım öyle yandı sonra tekrar girdim yine kaldım hevesim kalmadı ama bir yandan da çok istiyorum mayıs ayından sonra sanırım daha da zorlaşıyormuş eşime sabah o haberi attım ne diyim ki dedi sanırım dosya da açmak istemiyor bana güveni yok galiba kendimi çok salak gibi hissediyorum kaldığım için de