suumeyyebrar Merhaba, Reglim 3-4 gün gecikti. Sabah test yaptım negatif. Bel ağrım var daha sonraki günlerde pozitif olma ihtimali var mı ? Ve gebeliğin ilk zamanlarında bilinenin dışında belirtiler nelerdir ?
adana2 suumeyyebrar geç yumurtlama olmuşsa negatif çıkabilir. Belirti olarak ise adet belirtileri ile aynı diye duymuştum. İnşallah vardır canım
elifgck suumeyyebrar kuzum benimde regl 3. Gün gecikmede. Aşırı bel ağrım var normalde regl zamanı bel ağrısı yaşamam. İlk gün kan vermiştim negatifti doktor 10 güne kadar pozitife dönme ihtimali bar demişti. Sabah test yaptım gölge silik çizgi var gibi ama emin olamıyorum. Yarın kadın doğuma gideceğim. Varsa da geç döllenme olmuştur diye düşünüyorum. Aşırı bel ağrım var arada da regl olacak gibi karın ağrısı giriyor ama bakalım ne olacak
busra4646 suumeyyebrar suumeyyebrar tabiki var bende iki hafta geciktiği halde tesstte çıkmadı kanda çıktı