Semilk05 Kızlar 24+4 üm bugün şeker yüklemesi yapıldı doktorlar tavsiye ediyordu suyum sınırdaydı yaptır vs diye açlık ilk verdiğim içeceği içmeden 105 çıkmış sonucu 2 gün sonra göstericem normal mi yüksek mi sormak istedim bilgisi olan varmı
Semilk05 twobabymomm ya sanırım içeceği içtikten sonraki 105 miş karşısında 50 gr OGTT yazıyor doktora gidince net öğrenirim
twobabymomm Semilk05 öyleyse yüksek değil canım benimki de 140 çıkmıştı heralde ona rağmen şeker yok dediler