defnesenaa yani ben olsam beklemeyi tercih ederdim, normal doğum en iyidir, bebekte ve sende sağlığınızı olumsuz etkileyecek bişey yok ise, neden sezeryan olasın ki, bebekler gelecekleri zmnı kendileri seçiyor, bırakın ne zmn gelmek isterse size sinyaller verir, 40-41-42 bile normal zmnlar olarak kabul ediliyor, siz 39-40 da neden suni sancı alıyorsunuz ki, akışına bırakın gelmek istediği zmnda gelsin