ikincianalik momycakici bende aynıyım canım ama sadece kendimizi üzüyoruz elinden geldiğince iyi şeyler düşün
momycakici ikincianalik öyle yapmaya çalışacağım düşündükçe stres oluyorum stres oldukca daha kötü oluyorum çünkü 🙂