12245 pasalarim50_ doğum yapalı 7gün oldu oğlum 4 yaşına girecek 3 ay sonra bebek geldiğinden beri çok yaramazlaştı burnumuzdan getiriyor her gece ağlıyorum onu böyle görünce ne yapsak gene aynı çok yoruldum bende
demirrleydi_ pasalarim50_ bende çok fazla yıprandığımı çok fazla yorulduğumu hissediyorum ve biliyorum gerçekten tek çocuk hiç çocukmuş diyorum kendime iki değil sanki on kat yoruluyorum buda bunun üstüne taşınma işi var ben bende değilim artık 🤦🏼♀️😥
Melodimm pasalarim50_ Şuan hamile değilim ancak arada 5 yaş olsun istiyorum kızım 2 yaşında.2 çocuklu olmak genel olarakmı zor yoksa arada ki yaş farkına göre değişiyormu.
pasalarim50_ sarilale123 tek çocuk hiç mis valla ben prenses hayatı yaşıyor musum ozaman 12245 benim oğlumda çok hırçın oldu bana çok düşkündü şimdi bana gıcık oluyor resmen
sarilale123 pasalarim50_ benimde arada 5 yaş olacak bi kız , bi erkek ama korkmuyorda değilim . Zor olur diye
sarilale123 pasalarim50_ iki erkek olduğu için mi bu kadar zor iki çocuk mu. Valla gözüm korktu🙈ama yapacak bişey yok bebek yolda
pasalarim50_ Melodimm bence yas farkı önemli kesin iyiki 5 yas var yoksa daha zor olurdu her türlü zor 2 çocuk
12245 pasalarim50_ sormayın kaynanam baktı ona ben çalışıyordum şimdi doğum iznindeyim allahtan alıp evine götürüyor benim üst katım da oda gene biraz öyle rahatlıyorum
sarilale123 pasalarim50_ Rabbim hayırlı sağlıklı ömür versin bi kaç sene zorlanacağız sonra zaten ne ara büyüdüler deriz