wind 4+3 de beta 3700 küsürlerde karından ultrasonla keseyi gördüm 5.7 mm dedi doktor. Haftaya gel kalp atışı için dedi ama daha erken değil mi?
caytilatte wind merhaba bende de karından kese göründü doktor haftaya gel kalp atışını duyalım dedi yine karından 5. Haftada duyuldu kalp atışı bence duyabilirsiniz 🥰
sarilale123 wind keseyi gördükten 15gün sonra kalp atışını duyduk biz. Kesede vajinal ultrasonla görülmüştü belki onunda etkisi olmuştur