Kesinlikle Juno. Benim bebeğim yaz bebeğiydi gayet kullandım içinde misler gibi uyuyordu çocuğu komple sardığı için güvende hissediyordu beşiğine de koyuyordum. Bebeğinizi oda sıcaklığına göre giydirirseniz sorun olacağını düşünmüyorum mesela ben 23 derece sıcaklıkta ağustos ayında sadece zıbınla Junoda yatırıyordum.