Zehra333
Canlarım merhabaaa yine ben 🙈 daha önce iki düşüğüm oldu gebelik şüphem var demiştim . Koltukta oturuyorum su an göğüslerim cızzz cızzz süt geliyor gibi sızlıyor . Karnım belim bacaklarım Doğum sancısı gibi agrıyor kasıklarım kasılıyor . Böyle kürtaj olduğumda karnım yara var gibi acımıştı su an resmen o acı var yürürken İnan’ın ayaklarıma indi ağrı . Adet belirtisi olamaz bu kadar olmazdı bu kadar erken başlamazdı bi de baş dönmem uyku halim var. Ama en önemli belirti önceki hamileliklerimde olduğu gibi göz bebeklerim kocaman aynaya bakıyorum bebeğin sanki anne burdayım diyor . Bu belirtileri yaşayan varmı acaba 🙏🏻🙏🏻 Çok hissediyorum çok . Adetim 27 Mart’ta başlaması gerekiyor