kisbebisi normal mamalarin ar olanı var ya reflü icin,acaba evolvianin da inek sütü alerjisi olan bebekler icin üretilmiş versiyonu varsa onu kastetmis olabilir mi doktorunuz? Mamaya kirk kez baktim emin olayim diye ama oyle yazmiyor iceriginde laktoz falan var hatta 🥹