ydbmz
Bence suçluluk hissetmeyin ama belki biraz sağlıklı hale getirebilirsiniz mesela en azından zincir burgerciden yemeyip hamburgerin köftesini fırında yapsanız proteini sağlıklı ve az yağlı almış olursunız ve yine de isteğinizi giderir diye düşünüyorum ama bence kola için kısıt getirebilirsiniz bebeğe olan zararını bilemem ancak gebelik şekeri riski bakımından değerlendirmenizi tavsiye ederim, gebelikte şekerden dolayı diyete girmek çok zorlayıcı olscaktır bazı gebeler doğumdan sonra hayatına diyabet hastası olarak devam edebiliyor. Suçluluk hissetmeyin sadece küçük çabalar ekleyerek çözebilirsiniz ilk trimesterda iştahsızlıktan kiloda almadıysanız kilo açısından da sorun yaşamazsınız.
Sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim, sevgiler ☺️