gokceee bizde bugün 26+1 olduk kuzucum Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin. Bebek bakım çantasını n11’den aldım ben weego marka kullanıcı yorumlarına baktım herkes memnundu baya da kaliteli bişey geldi tavsiye ederim. Bebek odasını da bugün sipariş ettik bakalım bekliyoruz heyecanla :)