ilaydaltan 1 cm açıklık var rahim ağzı kısa ve nstde düzenli sancılarım çıkıyor. Ama bebek kanalda değil başına gelen var mı 2. Gebeliğim ilk doğumum normaldi bebek kanala girmezse açılma devam eder mi?
cylnboran04 ilaydaltan bebek sancılarlada doğum kanalınada gırebılıyor Benım kanalda mı degıl mı bılmıyorum
ilaydaltan cylnboran04 Ay inşallah öyle olur korkuyorum sancılarım çoğalır kanala da girmezse sezeryan olurum diye
cylnboran04 ilaydaltan baş asagı durması ıyı o sancıyla bırlıkte iner kanala benımde göbek Hıc dusmedı
iremgnrs ilaydaltan yürüyüş yapabiliyorsan eğer yapmalısın yürüyüş yer çekiminden dolayı bebeğin kanala girmesine yardımcı oluyormuş squat yapmak ve dik pozisyonda oturmakta yardımcı oluyor umarım girer kanala
ilaydaltan iremgnrs Sürekli evde ayaktayım kızım var 3 yaşında araçla gideceğim yerlere bile yürüyerek gidiyorum çömelip yürüyorum evde