Kızlar gebelik planlıyorum aralık 26 da ateş olmuştum ve Ocak ayinda hiç olmadım 2 şubatta gebelik olduğunu öğrendim ve kimyasala dondu bir kızım var iki yaşında ikinciyi istiyoruz ve mart 11 de adet oldum olmadı o ayda bu ay çok istiyorum olmuş olsun ve bütün belirtiler var göğüs ağrısı aşırı lavaboya gidiyorum gazım çok var sisikinlik var kasiklarim çok ağrıyor ve batiyor sanki bana sol özellikle ilk defa soru soruyorum buraya tavsiyeniz nedir bugün test yaptım çıkmadı ve bu ayi iyi değerlendirdim iki güne bir ilişki oldu