Balasare Doğuma çok az kaldı ve ben hâlâ bebek arabası bulamadım tek bildiğim şey travel sistem olmasın.
dgngr Balasare Kimse travel önermiyo ama kabin boy a puset olmuyo. Seçenek yok. Bence hafif travel sistem daha iyi
kisbebisi Balasare ben prego toronto kullanıyorum kabin ve travelin karması gibi bişey ve cok memnunum
asrin123 Balasare ben ilk dönemde sunny baby kullandım pusetli sürüşü çok rahattı arka tekerler büyük değildi dönebiliyordu sonra büyüyünce Hamilton kullandım ikisinden de memnundum alırken arka tekerleğin büyük olmamasına dikkat edin büyük olanların sürüş konforu çok zor
Balasare dgngr haklısınız 1 yıl içinde de puset kullanılıyor ama çevrem de ne kadar insana sorsam travelden pişmanlar
dgngr Balasare hantallardan alıyolar bence. Ben de daha almadım. Ama kabin boyda zaten çeşit yok. Çoğu çift yönlü de değil
Balasare dgngr ben elele libertayı merak ediyorum onda çift yön var genelde maxi cosi de iyi diyolar ama çok kararsızım
dgngr Balasare ben de elele hera yı beğendim en çok. Fiyat performans gibi geliyo. Bir de prego solo. Baby home 1020 qool çık tercih edilmiş ama marka güvencesi olmadığı ve çok ucuz olduğu için riske atmak istemedim.
Balasare dgngr elele herayı da duydum ona da iyi dediler de hiç araştırmadım ona da baksam olur aslında
dgngr Balasare bence de. Ben çok para vermek istemiyorum. O yüzden tercih ederim. Ama sen bilirsin yine. Ben en çok bebek arabasını araştırdım uzun bir süre
Balasare kisbebisi özelliklerine baktım da tutma sapı ayarlanamıyormuş bu benim için uygun değil maalesef çok teşekkür ederim 💕
kisbebisi Balasare uzunluk olarak degismiyor ama tutma yeri yukari asagi hareket ettiriliyor kuzum esim yuksek haldeyken ben asagiya indirilmis sekilde kullaniyorum, tam anlatamadim ama.boy ayari bu sekilde yapılıyor bu modelde 🥹
Balasare dgngr Bende öyle düşünüyorum çok para vermeye gerek yok diye o yüzden de sürekli araştırma halindeyim yazık günah bide ben çok dışarıya çıkan biri de değilim yanımda illaki ailemden biri olur diye düşünerek travel istemiyorum