Selam kızlar, dün detaylı ultrasonum vardı 20+4 haftalık hamileyim. Doktorum 3 hafta sonra tekrar çağırdı haftası erken olduğu için bazı şeyleri net göremediğini belirtti. Ayrıca ense kalınlığı hakkında 5.4 mm ölçtüğünü (6 mm den fazla olursa risk grubunda oluyormuş) bunun uyarıcı bir değer olabileceğini söyledi kesin tanı için amniyosentez önerdi ama bunu genelde hastalarıma öneriyorum dedi. Hemen kabul etmedim diğer kontrolü beklemek istediğimi söyledim. Ayrıca ikili taramada risk gözükmedi ve şu an yapısal bir sorun görmediğini de söyledi.