Cağnımm anneler. Bu haftaya kadar hiç stresim yoktu ama 34. Haftadayım. Nisan sonu mayıs başı doğum dedi doktor. Herşey normal ilerliyor. Zaten normal doğum istiyorum ama ilk hamileliğim neler yaşayacağım ne olacak belirsizlik silsilesi içindeyim zamanda geçmiyor sanki artık. Benim gibi hisseden varmı rahatlatalım biraz birbirimizi 🫶🥹