bebegimle_ben ben sadece uzun zaman önce kimyasal yaşadım belki 1.5 yıl olmuştur ama kanda pozitif görmedim sadece testte pozitif gördüm ve sabahına negatif oldu kan 0.100 çıktı onun dışında herhangi bir düşük veya dış gebelik yaşamadım pkos olduğu için gebe kalmıyordum çatlama iğnesi ile gebeyim şuan 10+4 olduk herhangi bir düşük riskim yok doktorum ultrasonda da kanamaya dair bir belirti de yok dedi şuan iyi gidiyor çok şükür ama yine de merak ediyorum genelde tekrarlayan düşüklerde kan pıhtılaşması var mı yok mu diye bakılıyor ama bende bakılmadı