Fat_maa Gebelikte bebege kilo aldiran hangi vitamini önerirsiniz ben suan Oxi Omega kullaniyorum duzenli kullanmama ragmeb bebegin gelisimi pek iyi degil
1_2_3_4 Fat_maa ben hiç vitamin kullanmadım hepsinin de kilosu iyiydi Bi. Diğer arkadaş yazmış hepsini ama kaşar peyniri ve muz çok iyi geliyor
Fat_maa Htcmommyy2125 onlari yiyorum ztn sadece vitamin olarak ne kullandinz kullandiklarinzdn memnun kaldiniz mi
Fat_maa 1_2_3_4 bende ilk bebegimde vitamin cok kullanmadm gelisimi hep onden gidiyordu bu bebekte daha duzneli kullanmama ragmen gelisimi bana pek iyi gelmedi