prenses99 canım saç dökülmesi normal Sankı.Sonra geri çıkıyor.Benım kızım erkek gıbı kalmıştı çok uzun sürdü uzaması.Sac dokulmesı konaktan degıl doğal süreç.(tabi dökülmeyende vardır ama nadir)O bebeklık dönemınde Malesef konak sorunu oluyor.Dalin unı baby kullanmıstım anladığım her sekılde konak olabılıyor.Her banyodan sonra sanırım taramak lazım nazikçe.